×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/02/21 - 09:36
  • بازدید : 1965
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

جلسه طرح تحول نظام سلامت با حضور وزیر بهداشت برگزار گردید

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه طرح تحول نظام سلامت با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قائم مقام ایشان و معاونین وزارت بهداشت، روسای سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران، جمعی از مدیران ستادی وزارت بهداشت، معاونین درمان ، غذا ودارو و توسعه مدیریت و منابع سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران در روز شنبه مورخ 20/2/93 در سالن جلسات ستاد مرکزی طرح تحول سلامت استان تهران واقع در طبقه ششم ساختمان حافظ تشکیل جلسه داد.

جلسه طرح تحول نظام سلامت با حضور وزیر بهداشت برگزار گردید

روابط عمومی معاونت درمان : نشست ويژه ستاد مركزي طرح تحول نظام سلامت استان تهران با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت ، قائم مقام وزير بهداشت، معاونان درمان و دارو و غذاي وزارت بهداشت، روسا و معاونان درمان، غذا و دارو و توسعه مديريت و منابع سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در پايتخت و جمعی از مدیران وزارت بهداشت در طبقه ششم ساختمان حافظ تشكيل شد.

در ابتداي اين جلسه دکتر هاشمی وزیر بهداشت ضمن تبریک ولادت امام جواد (ع) درخصوص تخصیص منابع اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: در تامین هزینه‌های اجرای طرح تحول هیچگونه مشکلی وجود ندارد، فقط بايد با مدیریت صحیح، مسايلي که سالها در سیستم درمانی کشور وجود داشته است را برطرف كنيم.

وزیر بهداشت اجرای طرح تحول نظام سلامت را یک انقلاب بزرگ در حوزه سلامت کشور خواند و آن را یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید برشمرد و تلاش همه جانبه مسوولان و جامعه پزشکی در اجرای هر چه بهتر اين طرح به دور از هر حاشیه‌ای را خواستار شد.

دكتر هاشمي در خصوص رفع مشکلات موجود با  بیمه‌ها اظهار داشت: مشکل بیمه‌ها در حال پیگیری است و تا پایان هفته مشکل آن حل خواهد شد.

در خاتمه اين جلسه، روساي سه دانشگاه پايتخت و معاونان آنان، ضمن ارايه گزارشي از نظارت‌هاي انجام شده از زمان آغاز اجراي اين طرح تا كنون، به بيان نكات و مسايل مشاهده شده پرداختند و بر راهكارهاي رفع مسايل تاكيد كردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 10172
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست