×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/12/18 - 07:51
  • بازدید : 550
  • تعداد بازدید : 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی:

روز ملی مددکار اجتماعی مبارك باد

معاون درمان دانشگاه، در پیامی میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز ملی مددکار اجتماعی را به تمامی مددکاران به ویژه همکاران فعال این عرصه در دانشگاه تبریک گفت

روز ملی مددکار اجتماعی مبارك باد

معاون درمان دانشگاه، در پیامی میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز ملی مددکار اجتماعی را به تمامی مددکاران به ویژه همکاران فعال این عرصه در دانشگاه تبریک گفت.

 

 به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در پیامی فرارسیدن روزملی مددکار اجتماعی  را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

 

توسعه مطلوب وضعیت سلامت در جامعه در گرو بهبود شرایط بهداشتی و درمانی افراد جامعه است. اما بی‌شک یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در تحقق سلامت بیماران، مقوله حمایت های اجتماعی، روانی و معنوی است.

 

 مددكار اجتماعي به عنوان يک حرفه برای برنامه ريزان و سياستگذاران عالی سلامت کشور، بعنوان وسیله یی براي گسترش چتر رفاه اجتماعي و در نهايت دستيابي به سلامت اجتماعي مقبول و رشد و توسعه پايدار شناخته می شود.

 

 در این برهه از زمان که کشور در حال مقابله با بیماری کرونا ویروس است و بیماران، همه کارکنان عرصه بهداشت و درمان بویژه کارکنان مراکز درمانی و خانواده هایشان نیازمند همه جانبه حمایت های روحی و معنوی هستند، مددکاران می توانند نقش مهمی را در بهبود شرایط بحرانی امروز ایشان داشته باشند.

 

اینجانب  فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) و روز ملی مددکار اجتماعی را فرصت مغتنمی میدانم تا از تلاشگران این عرصه  به ویژه مددکاران سخت کوش و پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در راه خدمت به انسان ها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند، قدردانی نمایم.

 

 از درگاه خداوند متعال برایشان آرزوی سربلندی، شادکامی و تندرستی دارم.

 

دکتر سیدهادی میرهاشمی

معاون درمان دانشگاه

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 89598
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست