×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/12/14 - 09:25
  • بازدید : 1054
  • تعداد بازدید : 51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی:

فعالیت کلیه موسسات پزشکی و واحدهای درمانی طبق روال عادی ادامه دارد / با مراکز درمانی متخلف برخورد می شود

فعالیت کلیه موسسات پزشکی و واحدهای درمانی مطابق با ساعات فعالیت مندرج در پروانه و ساعات اعلامی به معاونت درمان و سازمان نظام پزشکی طبق روال جاری ادامه دارد

فعالیت کلیه موسسات پزشکی و مطب پزشکان طبق روال عادی ادامه دارد / با مراکز درمانی متخلف برخورد می شود

روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی: فعالیت کلیه موسسات پزشکی و واحدهای درمانی مطابق با ساعات فعالیت مندرج در پروانه و ساعات اعلامی به معاونت درمان و سازمان نظام پزشکی طبق روال جاری ادامه دارد.

 

براساس بخشنامه معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مصوبه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا، کلیه موسسات و واحدهای درمانی از جمله درمانگاه ها، مراکز تصویربرداری و آزمایشگاه های تشخیص طبی مطابق با ساعات فعالیت مندرج در پروانه بهره برداری، موظف به فعالیت و ارائه خدمات به بیماران می باشند.

 

 شایان ذکر است، هرگونه تعطیلی و یا عدم ارائه خدمت مؤسسات پزشکی و آزمایشگاه های تشخیص طبی تخلف محسوب شده و پس از بررسی، منجر به پلمب مرکز و استفاده از حداکثر ظرفیت های قانونی برای برخوردهای بعدی می شود.

 

گفتنی است، بهره گیری از ظرفیت موجود مراکز درمانی نقش مهمی در پیشگیری از انتشار بیماری ناشی از ازدحام و تراکم بیماران در سطح بیمارستان ها دارد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 89477
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست