×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/04/11 - 09:12
  • بازدید : 800
  • تعداد بازدید : 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر تسلیت گفت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر، از ترخیص مصدومین این حادثه از بیمارستان شهدا تجریش خبر داد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر تسلیت گفت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر، از ترخیص مصدومین این حادثه از بیمارستان شهدا تجریش خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه: دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه با اشاره به حضور به موقع و تلاش عوامل امداد و نجات اعلام کرد: با وقوع حادثه، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز در کنار تیم امداد و نجات شهر تهران اقدامات لازم برای پذیرش مصدومین حادثه را انجام دادند.

 

وی بیان کرد: در این حادثه مراکز درمانی نزدیک محل حادثه از جمله بیمارستان شهدای تجریش برای هر نوع ارائه خدمات به مصدومان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار گرفتند. که 9 مصدوم این حادثه به این بیمارستان منتقل شدند.

 

دکتر میرهاشمی افزود: با وقوع این حادثه 18 نفر در محل حادثه و یک نفر در بیمارستان جان خود را از دست داد. 17 نفر بصورت سرپایی در محل درمان و 8 مصدوم نیز پس از انتقال در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار گرفتند. که 7  نفر پس از مراقبت های لازم مرخص و یک نفر در حال حاضر بستری است. که حال عمومی ایشان مساعد است.

 

معاون درمان دانشگاه تأکید کرد: کماکان پیگیر روند شناسایی علت وقوع این حادثه دردناک هستیم و متعاقب آن درباره علت و ابعاد انفجار اطلاع‌رسانی لازم انجام می شود.

 

دکتر میرهاشمی ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر، برای درگذشتگان این حادثه، رحمت و غفران الهی و برای مصدومان شفای عاجل مسألت داشت.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 93829
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست