×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/01/09 - 10:04
  • بازدید : 1201
  • تعداد بازدید : 22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بررسی وضعیت اورژانس، حضور پزشکان مقیم، پاسخگویی پزشکان آنکال و رضایتمندی مراجعین در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه

روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه نیز بیمارستان ها و مراکز دیگری میزبان مدیران و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بودند.

 بررسی وضعیت اورژانس، حضور پزشکان مقیم، پاسخگویی پزشکان آنکال و رضایتمندی مراجعین در مراکز درمانی تح

روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه نیز بیمارستان ها و مراکز دیگری میزبان مدیران و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بودند.

 

دکتر بیژن نقیب زاده معاون بین الملل دانشگاه با حضور در بیمارستان لقمان حکیم از نزدیک روند خدمات رسانی به بیماران را بررسی کرد.

 

همچنین کارشناسان معاونت درمان دانشگاه  بطور سرزده از مراکز درمانی و بیمارستانهای  بانک ملی، شرکت نفت، گلستان و قمر بنی هاشم بازدید بعمل آوردند.

 

در این بازدیدها حضور پزشکان مقیم، تعیین تکلیف بیماران اورژانس و بخش ها، پاسخگویی پزشکان آنکال، فعال بودن بخش های پاراکلینیک و رضایتمندی مراجعان از خدمات ارایه شده مورد ارزیابی قرار گرفت.


گفتنی است از ابتدای سال جاری تاکنون ده ها بیمارستان، مرکز درمانی و پایگاه اورژانس جاده ای توسط رییس دانشگاه، معاونان، مدیران و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مورد بازدید قرار گرفته تا در این ایام تعطیل و پر سفر خدمات رسانی به بیماران و حادثه دیدگان دچار خلل نشود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 30012
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست