×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/12/24 - 10:49
  • بازدید : 2483
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست اداره بازرسی و نظارت معاونت درمان:

1141 بازدید از کلیه مراکز درمانی تحت پوشش در طول 9 ماه انجام شده است

جعفر سالاری سرپرست اداره بازرسی و نظارت معاونت درمان گفت: در طول نه ماه از آغاز سال جاری تعداد 1141 بازدید از کلیه مراکز تحت پوشش توسط کارشناسان نظارتی این معاونت صورت گرفته است.

1141 بازدید از کلیه مراکز درمانی تحت پوشش در طول 9 ماه انجام شده است

روابط عمومی معاونت درمان: جعفر سالاری سرپرست اداره بازرسی و نظارت معاونت درمان گفت: در طول نه ماه از آغاز سال جاری تعداد 1141 بازدید از کلیه مراکز تحت پوشش توسط کارشناسان نظارتی این معاونت صورت گرفته است.

 

سالاری ضمن اعلام این مطلب که، حوزه جغرافیایی تحت پوشش این معاونت بسیار گسترده می باشد، گفت: این گستردگی جغرافیایی که شامل مناطق 1، 3، 4، 7، 8، 12، 13، 14، ضلع شمالی اتوبان بعثت در منطقه 15 می باشد، موجب شده است تا در حوزه فعالیت معاونت درمان علاوه بر 66 بیمارستان تحت پوشش، تعداد 7000 مطب، 310 درمانگاه عمومی، 40 مرکز جراحی محدود، 720 مرکز درمان سوء مصرف و 2300 موسسه درمانی گواهی بر حجم بالای کار باشد.

 

ایشان در ادامه افزود: با ابلاغ دستورالعمل های اجرایی طرح تحول نظام سلامت و همچنین اصلاح برخی از قوانین بازرسی مراکز، لزوم تشکیل کارگاه هایی در جهت انجام بازرسی های دقیق تر و موثرتر لازم شد که با هماهنگی هایی که با معاونت آموزش صورت گرفت تعداد 16 کارگاه آموزشی برای کلیه کارشناسان نظارتی این اداره برگزار گردید.

 

سرپرست اداره بازرسی و نظارت گفت: با توجه به شکایاتی که از مراکز درمانی تحت پوشش به این اداره ارسال می شود و می بایست مورد بررسی و بازدید قرار گیرد؛ در مجموع از کلیه بیمارستان های تحت پوشش 202 شکایت دریافت شد که با پیگیری های لازم 65 پرونده جهت در کمیسیون ماده 11 (تعزیرات) تشکیل گردید.

 

ایشان در خاتمه یادآور شدند: علاوه بر گزارش های فوق، این اداره مسئول پیگیری و بازدید از شکایات و موارد واصله در حوزه طرح تحول نظام سلامت نیز می باشد. و از همین جا از کلیه کارشناسان نظارتی که همه تلاش خود را در رضایت هر چه بهتر شهروندان انجام داده اند تشکر و قدردانی می کنم.  

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 18307
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست