×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/01/07 - 12:05
  • بازدید : 1441
  • تعداد بازدید : 20
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرپرست اداره بازرسی و نظارت معاونت درمان:

1450 بازدید از کلیه مراکز درمانی تحت پوشش در طول سال گذشته

در طول سال گذشته 1450 بازدید از کلیۀ مراکز تحت پوشش، توسط کارشناسان نظارتی اداره نظارت و بازرسی معاونت صورت گرفته است.

1450 بازدید از کلیه مراکز درمانی تحت پوشش در طول سال گذشته انجام شده است

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر فرجی سرپرست ادارۀ نظارت و بازرسی معاونت درمان ضمن تبریک سال نو خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته 1450 بازدید از کلیۀ مراکز تحت پوشش، توسط کارشناسان نظارتی این اداره صورت گرفته است.

 

دکتر فرجی ضمن تشکر از زحمات کارشناسان حوزه نظارتی این معاونت افزود: با تلاش و فعالیت مستمر این اداره و کارشناسان نظارتی معاونت درطول سال گذشته با وجود افزایش مراکز درمانی، ابلاغ برخی از قوانین جدید در این حوزه  و روند روبه رشد برنامه های طرح تحول نظام سلامت، لزوم نظارت جدی تر و هماهنگ تر را می طلبید که این امر با برنامه ریزی درست و اثربخش طی سال گذشته محقق شد.

 

وی در ادامه گفت: در راستای بازرسی های دقیق تر و مؤثرتر با برگزاری بیش از 20 کارگاه آموزشی جهت کارشناسان نظارتی و مسئولین اجرای طرح تحول نظام سلامت در مراکز تحت پوشش، مبانی کاربردی اجرای برنامه های فوق بررسی و آموزش های لازم ارائه شد.

 

سرپرست ادارۀ بازرسی و نظارت عنوان کرد: با توجه به شکایاتی که از مراکز درمانی تحت پوشش به این اداره ارسال می شود؛  طی سال گذشته در مجموع از کلیۀ بیمارستان های تحت پوشش 157 شکایت دریافت، که با پیگیری های لازم 102 پرونده جهت طرح در کمیسیون مادۀ 11 تعزیرات ارسال شد.

 

دکتر فرجی افزود: علاوه برگزارش های فوق، این اداره مسئول پیگیری و بازدید از شکایات و موارد واصله در حوزۀ طرح تحول نظام سلامت و سامانه 1690 نیز می باشد، که طی سال گذشته 259 پرونده سامانه رسیدگی به شکایات 1690 مورد بررسی قرار گرفت.

 

سرپرست اداره بازرسی و نظارت ضمن تاکید بر ادامه روند نظارتی این اداره با تمام جدیت و کارایی درخصوص برنامه های سال آتی این اداره گفت: در سال آینده با اصلاح ساختاری سیستم نظارت و بازرسی، فعال کردن رویکرد خوداظهاری مراکز درمانی و همچنین دخیل کردن مسئولین فنی در امر نظارت شاهد کارآیی بیشتر این اداره هستیم.

 

 دکتر فرجی در خاتمه ضمن تشکر از دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه که همواره با نظرات ارشادی خود یاریگر اداره بازرسی و نظارت بوده اند؛ از کلیۀ کارشناسان نظارتی که با تلاش شبانه روزی همه تلاش خود را در جهت رضایت مراجعین به مراکز درمانی تحت پوشش انجام داده اند، تشکر و قدردانی کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 29978
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست