×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/07/04 - 14:50
  • بازدید : 266
  • تعداد بازدید : 256
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیریت نظارت و اعتباربخشی برگزار کرد

اولین نشست تخصصی با حضور کارشناسان رسیدگی به شکایات بیمارستان ها

اولین نشست تخصصی با حضور کارشناسان رسیدگی به شکایات بیمارستان ها در روز دوشنبه سوم مهر ماه 1402 در معاونت درمان برگزار شد

اولین نشست تخصصی با حضور کارشناسان رسیدگی به شکایات بیمارستان ها

اولین نشست تخصصی با حضور کارشناسان رسیدگی به شکایات بیمارستان ها در روز دوشنبه سوم مهر ماه 1402 در معاونت درمان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر خدیجه مالمیر مدیر خدمات بیمارستانی دانشگاه در ابتدای این نشست، ارتقای کیفیت خدمات درمانی با هدف افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعین به مراکز درمانی را مهمترین وظیفه کارشناسان رسیدگی به شکایات عنوان کرد.

 

 مدیر خدمات بیمارستانی با ارائه گزارشی از نتیجه داده کاوی و آسیب شناسی شکایات دریافت شده از سامانه 190 وزارت بهداشت، راهکارهایی جهت کم شدن میزان شکایات و افزایش رضایتمندی مراجعین ارائه کرد.

 

در ادامه فرامرز بهادرخان رئیس اداره اعتباربخشی و نظارت بر درمان بیمارستان ها ضمن یادآوری سنجه هایی که در اعتباربخشی به این مهم می پردازند، خواستار پاسخگویی به موقع به افراد شکایت کننده شد.

 

در خاتمه به هربیمارستان جدول مکاتبات مربوط به شکایات سامانه 190 به منظور پاسخگویی سریع تر داده شد. همچنین در خصوص تعبیه مکانی به عنوان میز خدمت برای پاسخگویی بهتر به مراجعین به کارشناسان بیمارستانی پیشنهاد شد.

 

در فرصت پرسش و پاسخ، مدعوین به مسائل موجود در فرآیند رسیدگی به شکایات پرداختند و پاسخ مورد نظر توسط کارشناسان ستادی ارائه شد.

  • گروه خبری : بیمارستان های دانشگاهی
  • کد خبر : 132034
کلید واژه

تصویر

اولین نشست تخصصی با حضور کارشناسان رسیدگی به شکایات بیمارستان ها

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست