×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/01/15 - 08:30
  • بازدید : 1167
  • تعداد بازدید : 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر یثربی معاون اجرایی معاونت درمان:

رضایتمندی ارباب رجوع در گرو رضایتمندی پرسنل است

دکتر یثربی معاون اجرایی حوزه معاونت درمان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان و تبریک سال جدید؛ تلاش در افزایش رضایتمندی کارکنان را از اهداف مهم حوزه اجرایی عنوان کرد

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر یثربی معاون اجرایی حوزه معاونت درمان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان و تبریک سال جدید؛ تلاش در افزایش رضایتمندی کارکنان را از اهداف مهم حوزه اجرایی عنوان کرد.

 

وی با اشاره فعالیت های گسترده و نقش پشتیبان این معاونت در اجرای اقدامات و فعالیت های حوزه درمان، تلاش در دریافت و افزایش اعتبارات را یکی از وظایف مهم این معاونت دانست و خاطرنشان کرد: با تدوین برنامه نظام مالی و بودجه ریزی فعالیت های حوزه درمان توانستیم در سال گذشته با دریافت و تخصیص ردیف های بودجه یی، اقدامات را بصورت یکدست و با یک برنامه مالی مشخص انجام دهیم.

 

معاون اجرایی با اشاره به ارتقاء سطح اطلاع رسانی و گسترش فعالیت های حوزه روابط عمومی بعنوان یکی از اهداف معاونت درمان افزود: بارگذاری کلیه اطلاعات مورد لزوم مراجعین بر روی پورتال معاونت درمان، اطلاع رسانی به موقع اخبار مرتبط با حوزه درمان دانشگاه در حداقل زمان ممکن و تولید 330 خبر در حوزه درمان، فعال شدن میز تکریم ارباب رجوع در فواصل سه ماهه و ایجاد واحد اطلاعات در ورودی طبقه، بخشی از اقدامات در این حوزه بود.   

 

 وی درخصوص بهسازی فضای کاری پرسنل متناسب با استانداردهای بهداشت حرفه یی گفت: از نیمه دوم سال گذشته واحدهایی که بیشترین حجم مراجعین را داشتند همچون اداره صدورپروانه ها، اداره نظارت و بازرسی، اداره مددکاری و بیماری های خاص، اداره پرستاری و فضاهای عمومی مورد بهسازی قرار گرفتند.

 

معاون اجرایی، الکترونیکی شدن فرایند بایگانی، افزایش اعتبارات حوزه درمان، تکمیل بهسازی فضای کاری، توسعه فعالیت های روابط عمومی را بخشی از اقدامات مهم برای سال 96 برشمرد.

 

دکتر یثربی در خاتمه خاطرنشان کرد: افزایش رضایتمندی پرسنل علاوه بر اثربخشی بیشتر و تسریع در تحقق اهداف معاونت درمان، موجب رضایتمندی بیشتر ارباب رجوع می شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 44431
کلید واژه

تصویر

رضایتمندی ارباب رجوع در گرو رضایتمندی پرسنل است
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست