×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1391/12/08 - 11:23
  • بازدید : 2173
  • تعداد بازدید : 62
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

كارگاه ثبت سكته هاي قلبي در معاونت درمان برگزار گردید

كارگاه ثبت سكته هاي قلبي درتاريخ29بهمن ماه1391ودرساعت 30 :9باحضورکارشناسان وزارت بهداشت و60 نفراز كارشناسان‌‌‌ فن‌‌‌‌‌‌آوري و‌‌‌اطلاعات57 بيمارستان‌‌‌تحت پوشش دانشگاه درسالن اجتماعات معاونت درمان تشکیل گردید.

كارگاه ثبت سكته هاي قلبي درتاريخ29 بهمن ماه1391 و در ساعت 30 :9باحضورکارشناسان وزارت بهداشت و60 نفراز كارشناسان‌‌‌ فن‌‌‌‌‌‌آوري و‌‌‌اطلاعات57 بيمارستان‌‌‌تحت پوشش دانشگاه درسالن اجتماعات معاونت درمان تشکیل گردید.

در ابتدای کارگاه خانم دکترهژبری مسئول برنامه ثبت سکته های قلبی وزارت متبوع به اهميت ثبت سكته هاي قلبي درارتقاء سطح سلامت جامعه اشاره نمودند؛ سپس آقای مهندس ببریان کارشناس مسئول نرم افزاربرنامه درباره" نسخه 5 نرم افزار" و"نحوه فرم نویسی" مطالبی عنوان نمودند ودرپایان به سؤالات شرکت کنندگان درخصوص برنامه نرم افزاری پاسخ دادند. جلسه ساعت11:45 به پایان رسید.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 1044
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست