×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/09/19 - 13:31
  • بازدید : 80
  • تعداد بازدید : 78
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون فنی درمان در بازدید سرزده از بیمارستان اختر :

پیگیری دغدغه نیروی انسانی از مهمترین انگیزه های نظارتی حوزه درمان است

مدیران حوزه معاونت درمان بصورت سرزده در شامگاه روز پنج شنبه 17 آذر ماه از مرکز پزشکی آموزشی و درمانی اختر بازدید کردند

پیگیری دغدغه نیروی انسانی از مهمترین انگیزه های نظارتی حوزه درمان است

مدیران حوزه معاونت درمان بصورت سرزده در شامگاه روز پنج شنبه  17 آذر ماه از مرکز پزشکی آموزشی و درمانی اختر بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیران حوزه معاونت درمان به سرپرستی دکتر سیدمحمداسماعیل فضل هاشمی معاون فنی معاونت درمان با حضور در بیمارستان، از بخش های مختلف بیمارستان بازدید و  نحوه خدمت رسانی به بیماران، وضعیت تجهیزات مصرفی و سرمایه ای، بررسی مسائل و دغدغه های همکاران بیمارستانی، بررسی سامانه های بیمارستانی، حضور پزشکان مقیم و .... را ارزیابی می کنند.

 

مدیران در ابتدای حضور خود در دفتر پرستاری و گفت و گویی پیرامون وضعیت موجود بیمارستان، در گروه های مختلف مدیریتی در بخش های بیمارستانی حاضر و بررسی های لازم را انجام می دهند. و در خاتمه بازدید نیز، پیرامون اطلاعات جمع آوری شده بحث و گفتگویی کوتاه انجام می شود.

 

دکتر فضل هاشمی در این بازدید جمع آوری اطلاعات بدون واسطه و آشنایی با مسائل و دغدغه های نیروی انسانی را یکی از مهمترین انگیزه های حضور مدیران حوزه درمان در بیمارستان عنوان کرد.

 

معاون فنی درمان دانشگاه، اظهار داشت: نتایج بازدیدها یک روز بعد از بازدید از بیمارستان ها توسط تیم بازدیدکننده مجدد بصورت مبسوط بحث و بررسی می شود، و نتایج آن برای تصمیم گیری های مدیریتی در سطح دانشگاه به معاون درمان دانشگاه ارجاع می شود.

 

 

در این بازدید مدیران خدمات بیمارستانی، پرستاری و مامایی و اقتصاد سلامت و تعالی خدمات بالینی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، رئیس امور اداری و عمومی و جمعی از کارشناسان حوزه درمان، معاون فنی معاونت درمان را همراهی کردند.

 

 

مدیران حوزه درمان با قددرانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان بیمارستان اختر، با حضور در بخش های مختلف پشتیبانی، اورژانس، ویژه، جراحی و بخش های پاراکلینیک ضمن گفتگو با بیماران و همراهان ایشان، از نزدیک در جریان وضعیت خدمت رسانی به بیماران قرار گرفتند.

 

نحوه پرداخت های مالی بویژه پرداخت کارانه گروه پرستاری و  دسترسی به تجهیزات درمانی مورد نیاز از مسائل مورد توجه مدیران در گفتگو با کارکنان بیمارستان بود.

 

شایان ذکر است، بازدیدهای سرزده مدیریتی با هدف ارزیابی میدانی پیرامون وضعیت خدمت رسانی بیمارستان های دانشگاهی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از آبان ماه سال جاری توسط معاونت درمان آغاز شده است.

 

 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 123736
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست