×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

لیست اخبار صفحه :104
دور دوم کارگاه مشاوره شیردهی با همت اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه برگزار شد
روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی:

دور دوم کارگاه مشاوره شیردهی با همت اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

دور دوم کارگاه چهار روزه تربیت مشاوره شیردهی با همت اداره مامایی این معاونت ویژه پرسنل ماما شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی تابعه دانشگاه برگزار شد

بهبود ارائه خدمات در بیمارستان های تابعه دانشگاه در مسیر مناسب قرار گرفته است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی :

بهبود ارائه خدمات در بیمارستان های تابعه دانشگاه در مسیر مناسب قرار گرفته است

سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تجمیع و استانداردسازی اطلاعات 13 سامانه و 315 شناسه ارزیابی از سال 96 کار خود را بصورت ازمایشی آغاز کرد

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باید الگویی مناسب در عرصه بهداشت و درمان کشور باشد
معاون درمان دانشگاه در نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور:

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باید الگویی مناسب در عرصه بهداشت و درمان کشور باشد

دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور، راه اندازی سامانه مدیریت بیمارستانی را یک تصمیم و اقدام مهم وسازنده توصیف کرد و از زحمات کسانی که در تحقق این تصمیم مهم تلاش شبانه روزی داشتند، تقدیر و تشکر کرد

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست