×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/08/03 - 12:13
  • بازدید : 1322
  • تعداد بازدید : 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید شبانه و سرزده معاون درمان دانشگاه از بیمارستان های لقمان، مهدیه، طالقانی و مدرس

روابط عمومی معاونت درمان: شامگاه سی ام مهر ماه و یکم آبان ماه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بیمارستان های لقمان، مهدیه، طالقانی و مدرس بطور سرزده بازدید کرد.

بازدید شبانه و سرزده معاون درمان دانشگاه از بیمارستان های لقمان، مهدیه، طالقانی و مدرس

روابط عمومی معاونت درمان: شامگاه سی ام مهر ماه و یکم آبان ماه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بیمارستان های لقمان حکیم، مهدیه، آیت اله طالقانی و شهید مدرس بطور سرزده بازدید کرد.

 

با توجه به تاکید معاون درمان دانشگاه بر ارائه خدمات بهینه درمانی در ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان  اباعبداله الحسین (ع)، دکتر رحمانی به همراه مشاور اجرایی معاون درمان، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و رییس اداره نظارت و بازرسی این معاونت ضمن بازدید از بخش های ویژه و اورژانس بیمارستانها روند درمان بیماران و ارائه خدمات در این مراکز  را مورد ارزیابی قرار داد.

 

دکتر رحمانی در این بازدیدها ضمن گفتگو با بیماران بستری در بخش ها و همراهان آنها، رضایتمندی آنان را جویا شد و پس  از عیادت و دلجویی از بیماران برای آنان سلامتی و تندرستی آرزو کرد.

 

وی در بازدیدهای مذکور ضمن آرزوی قبولی عزاداری ها، از پرسنل و کادر درمانی که در ایام عزاداری و سوگواری سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) به ارائه خدمت به عاشقان آن امام عزیز می پردازند، قدردانی کرد.

 

دکتر رحمانی  پس از انجام این بازدیدها نحوه رسیدگی و ارائه خدمات در بیمارستانهای مذکور را مثبت ارزیابی و بر لزوم تلاش بیشتر  پرسنل و کادر درمان به منظور جلب رضایت بیماران تاکید کرد.

 

وی از جمله نقاط قوت  موجود در این بازدید سرزده را اجرای مطلوب طرح درمان آنفاکتوس قلبی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت در بیمارستان مدرس عنوان کرد و با توجه به نحوه عملکرد تیم پزشکی در درمان سریع یک مورد مراجعه کننده در شب بازدید، اجرای دقیق این طرح را ضروری برشمرد. 

 

گفتنی است در جریان بازدیدهای مذکور فرایندهای پذیرش و خدمت رسانی بیماران بخش های اورژانس و ویژه، حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان ها، ارائه خدمت رسانی 24 ساعته بخش های پاراکلنیک و رضایتمندی بیماران مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات احتمالی موجود شناسایی شد تا برای رفع آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 24864
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست