روابط عمومی معاونت درمان:
1139 بازدید در 6 ماهه اول سال جاری / مدت زمان رسیدگی به شکایات واصله به معاونت درمان یک روزه شد
دکتر فرجی رییس اداره نظارت و بازرسی از رسیدگی به شکایات واصله به معاونت درمان در حداکثر یک روز کاری خبر داد
روابط عمومی معاونت درمان: دکتر فرجی رییس اداره نظارت و بازرسی از رسیدگی به شکایات واصله به معاونت درمان در حداکثر یک روز کاری خبر داد.
وی با بیان این خبر افزود: بعد از گذشت شش ماه از سال جاری، با برنامه ریزی و تلاش کلیه همکاران حوزه ستادی معاونت درمان، توانستیم با انجام 1139 بازدید، از اول آبان ماه رسیدگی به شکایات دریافت شده از سوی نهادها، سامانه های نظارتی 1690 و 1590، حضوری، سامانه تلفنی ثبت شکایات و صدورپروانه ها را به یک روز کاری کاهش دهیم.
به گفته دکتر فرجی در 6 ماهه نخست سال جاری تعداد 1050 مورد بازدید از مراکزدرمانی و 89 بازدید مشترک با سازمان ها، نهادها و ارگان ها انجام شده است.
رییس اداره بازرسی و نظارت تعداد 428 تعهد اخذ شده از مراکز درمانی، 17 شکایت در دست بررسی بیمارستان ها، 182 شکایت بیمارستانی، 92 مورد پلمپ و 68 مورد فک پلمپ و تعطیلی، رسیدگی به 161 پرونده دریافتی از اسناد نظارتی 1690، 117 مورد تذکر و اخطار به مراکز درمانی سوء مصرف مواد و ارسال 106 پرونده به تعزیرات را از جمله اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.
بنا به گفته وی در 6 ماهه اول سال جاری، علاوه بر تشکیل ماهانه کمیته ماده 31 دانشگاه و بررسی 36 پرونده، اعتباربخشی 12 مرکز آموزشی پزشکی و درمان در حوزه گردشگری سلامت نهایی و گواهی IPDاز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای ایشان اخذ شد.
همچنین مستندات پزشکان درمانی تمام وقت دانشگاه اخذ و بررسی کارشناسی و اعلام اسامی به سازمان های بیمه گر که 108 پزشک حائز شرایط 2Kشده اند، انجام شد.
وی در خاتمه از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه شبانه روزی تلفنی این معاونت به شماره 66709070 تماس بگیرند و از طریق شماره های تلفن این اداره پیگیر شکایت خود باشند.