×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

لیست اخبار صفحه :157
بهره برداری از بیمارستان شهید ستاری قرچک در اولویت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است
معاون درمان دانشگاه:

بهره برداری از بیمارستان شهید ستاری قرچک در اولویت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است

دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهمیت توسعه خدمات درمانی در حاشیه کلانشهر تهران بر نهایت تلاش در تسریع بهره برداری از بیمارستان شهید ستاری قرچک تأکید کرد

این پژوهشکده مرجع ارائه خدمات ERCP شود
دکتر آقاجانی در بازدید ازپژوهشکده بیماری‌های گوارش و کبد:

این پژوهشکده مرجع ارائه خدمات ERCP شود

دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور در پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد دانشگاه، از درمانگاه کبد، درمانگاه بیماری های التهابی روده، درمانگاه سرطان دستگاه گوارش، مانومتری، اتاق ERCP، اتاق اندوسونوگرافی، آزمایشگاه ها و پاتولوژی این مرکز بازدید کرد

با همت پرسنل حوزه درمان، نشان برتر همایش ملی ارتقاء مدیریت اطلاعات سلامت، به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رسید
روابط عمومی معاونت درمان:

با همت پرسنل حوزه درمان، نشان برتر همایش ملی ارتقاء مدیریت اطلاعات سلامت، به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رسید

ششمین همایش ملی ارتقاء مدیریت اطلاعات سلامت دوم و سوم اسفند ۹۶ در دانشگاه علوم جندی شاپور اهواز برگزار شد و مقاله تیم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نشان برتر را دریافت کرد

نايب رییس و دبیر ستاد تحول سلامت دانشگاه منصوب شد
روابط عمومی معاونت درمان:

نايب رییس و دبیر ستاد تحول سلامت دانشگاه منصوب شد

دکتر سیدهادی میرهاشمی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی طی حکمی از سوی دکتر محمد آقاجانی به عنوان نايب رییس و دبیر ستاد تحول سلامت دانشگاه منصوب شد

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست