×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

لیست اخبار صفحه :158
بررسی پرونده های مراکز درمان سوء مصرف مواد در آخرین  کمیته ماده 31 دانشگاه
روابط عمومی معاونت درمان:

بررسی پرونده های مراکز درمان سوء مصرف مواد در آخرین کمیته ماده 31 دانشگاه

پرونده های مراکز درمان سوء مصرف مواد در آخرین کمیته منطقه ای نظارت بر واحد های درمان وابستگی به مواد افیونی با دارو های آگونیست در سال جاری با حضور دکتر میر هاشمی سرپرست معاونت درمان و دکتر پیرویان معاون غذا و داروی دانشگاه در این معاونت بررسی شد

علیرغم مطالبات سنگین از بیمه های تجاری، به ارائه خدمات درمانی پایبندیم
دکتر میرهاشمی:

علیرغم مطالبات سنگین از بیمه های تجاری، به ارائه خدمات درمانی پایبندیم

دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تاخیر بیمه‌های تجاری در پرداخت مطالبات مربوط به درمان مصدومان ترافیکی و مشکلات ایجاد شده در این حوزه، گفت: از آغاز طرح تحول نظام سلامت به استناد ماده ۹۲ قانون برنامه چهارم توسعه و بند «ب» ماده ۳۷ قانون برنامه توسعه پنجم، قرار بود بیمه‌های تجاری ۱۰ درصد از حق بیمه شخص ثالث را که از افراد دریافت می‌کنند، به حساب وزارت بهداشت واریز کنند...

برگزاری سمینار رتینوپاتی در نوزادان نارس برای آگاهی متخصصین و تشخیص زود هنگام آن توسط معاونت درمان
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری سمینار رتینوپاتی در نوزادان نارس برای آگاهی متخصصین و تشخیص زود هنگام آن توسط معاونت درمان

سمینار رتینوپاتی نوزادان نارس (ROP )به منظور ارتقاء آگاهی متخصصین چشم و نوزادان و پرسنل مامایی و پرستاری در زمینه آشنایی با روند زودهنگام تشخیص و درمان رتینوپاتی در نوزادان نارس توسط اداره مامایی معاونت درمان برگزار شد

بازدید سرپرست معاونت درمان دانشگاه و هیات همراه از بیمارستان اشرفی اصفهانی
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید سرپرست معاونت درمان دانشگاه و هیات همراه از بیمارستان اشرفی اصفهانی

دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه به همراه هیاتی از مدیران و کارشناسان حوزه معاونت درمان روز چهار شنبه 2 اسفندماه ماه از بیمارستان اشرفی اصفهانی بازدید کرد

جلسه ارائه بازخورد رسمی نتایج اعتباربخشی داخلی بیمارستانهای تابعه با حضور سرپرست معاونت درمان
روابط عمومی معاونت درمان:

جلسه ارائه بازخورد رسمی نتایج اعتباربخشی داخلی بیمارستانهای تابعه با حضور سرپرست معاونت درمان

ارزیابی اعتباربخشی داخلی بیمارستان های تابعه دانشگاه توسط اداره اعتباربخشی حوزه معاونت درمان به منظور آماده سازی و تلاش در ارتقاء سطح ایمنی بیمار در یک بازده دو ماهه انجام شد. که در نشستی با حضور دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان، چالش های اعتباربخشی و بازخورد رسمی نتایج به روسای بیمارستان ها ارائه شد

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان های تابعه دانشگاه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان های تابعه دانشگاه

دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روز سه شنبه 1 اسفندماه مصادف با شهادت دخت نبی اکرم (ص) از بیمارستان های تابعه دانشگاه بازدید کرد

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست