شرح وظایف اداره:
1- اخذ درخواست کتبی و بازدید از مراکز متقاضی راه اندازی بخش IPD و تکمیل چک لیست مربوطه و ارائه رهنمودهای لازم جهت ایجاد دپارتمان
2- بازدیدهای دوره ای از مراکز دارای مجوز جهت بررسی عملکرد و نیز تمدید اعتبارنامه های مربوطه
3- بررسی و جمع بندی نتایج بازدیدها و اعلام آن به وزارت بهداشت
4- ابلاغ و تحویل پروانه های های صادر شده از سوی وزا رت متبوع به مراکز
5- دریافت اطلاعات مربوط به پزشکان و پرسنل شاغل دربخش IPD از مراکز دارای مجوز و ثبت و ورود اطلاعات دریافتی سامانه گردشگری سلامت
6- کنترل و نظارت و راستی آزمایی بر ورود اطلاعات بیماران مربوط به IPD در سامانه گردشگری سلامت
فرایند اخذ مجوز و تمدید واحد گردشگری سلامت
چک لیست ارزشیابی واحد بیماران بین املل در موسسات پزشکی