×

search info "Enter"push

  • Release date : 1393/12/17 - 08:47
  • View : 1842
  • Visitor : 45
  • Study time : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

اعتبارات مربوط به بسته ارتقای کیفیت خدمات ویزیت تا پایان بهمن ماه پرداخت شد

روابط عمومی معاونت درمان: خانم سید صالحی مسئول واحد مددکاری و عضو ستاد طرح تحول نظام سلامت معاونت درمان اظهار داشت: با پیگیری های لازم ستاد طرح تحول دانشگاه، کلیه اعتبارات مربوط به عملکردهای وارد شده پزشکان مشمول طرح ارتقاء کیفیت خدمات ویزیت در سامانه آواب تا پایان بهمن ماه سال جاری به مراکز پرداخت گردید.

اعتبارات مربوط به بسته ارتقای کیفیت خدمات ویزیت تا پایان بهمن ماه پرداخت شد

روابط عمومی معاونت درمان: خانم سید صالحی مسئول واحد مددکاری و عضو ستاد طرح تحول نظام سلامت این معاونت اظهار داشت: با پیگیری های لازم ستاد طرح تحول دانشگاه، کلیه اعتبارات مربوط به عملکردهای وارد شده پزشکان مشمول طرح ارتقاء کیفیت خدمات ویزیت در سامانه آواب تا پایان بهمن ماه سال جاری به مراکز پرداخت گردید.

 

سیدصالحی با اشاره به اینکه این بسته که از 15 خرداد سال جاری اجرایی شده است گفت: تا کنون درحدود 220 نفر از پزشکان متعهد در مراکز مشمول طرح با امضای تعهدنامه مربوطه در این طرح ثبت نام کرده اند و در جهت ارائه خدمت به بیماران در راستای طرح در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشند.

 

ایشان خاطر نشان کرد: از مهر ماه سال جاری با تحکیم جایگاه برنامه ریزی های مدون، نظارت های مستمر و بازدیدهای متعدد از عملکرد مراکز و پاسخگویی به مسئولین اجرایی و توجیه چگونگی اجرای برنامه این بسته با جدیت و به طور مناسب در حال اجراست.

 

سیدصالحی گفت: مراکز بصورت ماهانه عملکرد پزشکان مشمول طرح حود را ضمن ثبت در سامانه آواب به این معاونت ارسال می کنند که پس از بررسی و رفع برخی از نواقص عملکرد آنها در سامانه مذکور تایید می شود.

 

ایشان اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به عملکردهای واصله از مراکز، پیگیری های لازم درخصوص پرداخت ماه های باقی مانده از سال جاری در حال پیگیری است که تا آخر سال کلیه مطالبات پرداخت می شود.

 

سیدصالحی در خاتمه از تلاش های دکتر مسعود یاوری معاون درمان و دبیر ستاد طرح تحول نظام سلامت دانشگاه و کلیه عزیزانی که در این طرح ملی با جدیت تمام کوشش می کنند تشکر و قدردانی نمودند.

  • News group : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • News code : 18112
keywords
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست