×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/12/23 - 15:26
  • بازدید : 1271
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

اقدامات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در چهارشنبه سوری آخر سال

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی از آماده باش کلیه مراکز درمانی برای خدمت رسانی به مصدومان حوادث چهارشنبه پایانی سال خبر داد

روابط عمومی معاونت درمان: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی از آماده باش کلیه مراکز درمانی برای خدمت رسانی به مصدومان حوادث چهارشنبه پایانی سال خبر داد.

 

دکتر امیر هاشمی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و افزایش احتمال بروز حوادث و سوانح، کلیه مراکز درمانی تابعه دانشگاه برای خدمت رسانی به مصدومان احتمالی در حالت آماده باش هستند.

 

وی با بیان این مطلب که از 13اسفندماه دستورالعمل اجرایی به کلیه مراکز از سوی معاونت درمان ابلاغ و لازم الاجرا شده است گفت: به کلیه مراکز درمانی از  ظهر روز جمعه 20 اسفند تا 12 ظهر روز جمعه 27 اسفندماه اعلام آماده باش شده است تا در این مدت بدون قید و شرط مصدومان احتمالی را با توجه به کمبود کلی تخت سوختگی  پذیرش کنند.

 

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از بروز مشکلات در انتقال مصدومان گفت: کلیه پایگاه های اورژانس 115 موظف هستند از ظهر روز سه شنبه 24 اسفندماه لغایت ساعت 14 روز چهارشنبه 25 اسفندماه؛ هرسه ساعت یکبار اطلاعات خود را درخصوص مصدومان حوادث به این مرکز ارسال کنند.

 

دکتر هاشمی با اشاره به استقرار اورژانس پیش بیمارستانی در مناطق مختلف افزود: در میادین و نقاط پر تراکم شهر آمبولانس های اورژانس 115 به منظور  امداد رسانی سریعتر به مصدومان احتمالی استقرار یافته است.

 

وی در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات تمامی پرسنل حوزه فوریت های پزشکی و درمانی در ایام نوروز، به تمامی خانواده ها و والدین توصیه کرد با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث دلخراش و ناگوار برای فرزندان و جوانان خود جلوگیری کنند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 43996
کلید واژه

تصویر

اقدامات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در چهارشنبه سوری آخر سال
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست