×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/12/03 - 12:41
  • بازدید : 1787
  • تعداد بازدید : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید سرزده معاونان درمان و اموربهداشتی دانشگاه از بیمارستان لبافی نژاد / ارتقاء فرایندهای خدمت رسانی در اورژانس های بیمارستانی یک اولویت مهم است

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه و دکتر عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه شبانگاه یکشنبه 2 اسفندماه از بیمارستان لبافی نژاد بطور سرزده بازدید کردند.

بازدید سرزده معاونان درمان و اموربهداشتی دانشگاه از بیمارستان لبافی نژاد/ ارتقاء فرایندهای خدمت رسان

روابط عمومی معاونت درمان : دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه و دکتر عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه شبانگاه یکشنبه 2 اسفندماه از بیمارستان لبافی نژاد بطور سرزده بازدید کردند.

 

در بازدید مذکور که به منظور انجام هماهنگی های لازم در راستای بهبود وضعیت اورژانس های بیمارستانی صورت گرفت، دکتر معززی مشاور اجرایی و دکتر رضایی مشاور معاون درمان، دکتر هاشمی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز حضور داشتند.

 

معاونان دانشگاه در این بازدید ضمن بررسی پرونده های بیماران بستری در بخش اورژانس و گفتگو با کارکنان و بیماران بستری و همراهان آنها، از نزدیک جریان روند خدمت رسانی به بیماران را در اورژانس مورد بررسی قرار دادند.

 

دکتر رحمانی با اشاره به اینکه، بیمارستان لبافی نژاد بعنوان مرکز ارجاع بیماران چشم پزشکی، کلیوی و عفونی شناخته می شود، با مثبت ارزیابی کردن بازسازی بخش اورژانس بیمارستان بر ضرورت ارتقاء فرایندهای خدمت رسانی بهینه و به موقع به بیماران بستری در اورژانس تاکید کردند.

 

دکتر عرشی نیز ضمن بررسی روند درمان بیماران عفونی و ارائه تذکرات بهداشتی خاطرنشان کرد: رعایت نکات بهداشتی، یکی از مهمترین عوامل در کنترل شیوع بیماری ها و جلوگیری از عفونت های بیمارستانی است که می بایست در کلیه فرایندهای درمانی مورد توجه قرار گیرد.

 

گفتنی است دکتر رحمانی و دکتر عرشی در ادامه از بخشهای مراقبت های ویژه این بیمارستان بازدید کرده و ضمن گفتگو با پرسنل درمانی و بیماران این بخش ها، نظرات آنان را جویا شدند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 29107
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست