×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/12/24 - 09:45
  • بازدید : 1553
  • تعداد بازدید : 25
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بخش های تخصصی بیمارستان امام حسین(ع) با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت، معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۵ بخش تخصصی بیمارستان امام حسین(ع) دوشنبه ۲۳ اسفندماه افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت، معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۵ بخش تخصصی بیمارستان امام حسین(ع) دوشنبه ۲۳ اسفندماه افتتاح شد.

 

این بخش ها شامل بلوک زایمان، اتاق عمل و اورژانس زنان، NICUو ICUبیمارستان امام حسین(ع) تهران بود که توسط دکتر هاشمی به بهره برداری رسید. 

 

بخش بلوک زایمانی، اتاق عمل و اورژانس این بیمارستان با زیربنای ۶۷۰ متر مربع و اعتبار ساخت و تجهیز بیش از ۱۰ میلیارد ریال، بخش NICUبا ظرفیت ۱۷ تخت، زیربنای ۳۸۰ متر مربع و اعتبار ساخت و تجهیز بیش از ۲۸ میلیارد ریال و ICUبا ظرفیت ۱۰ تخت با زیربنای ۳۵۰ متر مربع و اعتبار ساخت و تجهیز حدود ۱۸ میلیارد ریال از جمله پروژه هایی بودند که دکتر هاشمی آنها را افتتاح کرد. 

 

وزیر بهداشت همچنین از پروژه کلینیک ویژه این بیمارستان که در ۸ طبقه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است، بازدید کرد. 

 

سیدحسن هاشمی در حاشیه این افتتاحیه افزود: بیمارستان امام حسین(ع) تنها بیمارستان شرق تهران است که قبل از انقلاب ساخته شده است و باعث تاسف است که با وجود توسعه تهران، در سال های گذشته هیچ توجهی به نیاز درمانی مردم این منطقه نشده است.

 

دکترهاشمی افزود: در همین شرق تهران، بیمارستان جرجانی تامین اجتماعی نیز وجود دارد، به مسئولان این سازمان گفتیم یا این بیمارستان را بسازید یا در اختیار وزارت بهداشت قرار دهید تا آن را بسازیم اما متاسفانه نگاه‌های بخشی مانع این کار شد.

 

وی گفت: امیدوارم کارهایی که در دولت آقای روحانی در حوزه سلامت شروع شده است ادامه پیدا کند. کارهای بزرگی در این دوره انجام شد که به باور بسیاری از مردم، یک انقلاب در نظام سلامت است به خصوص در حوزه ساخت و ساز بیمارستانی، کارهایی که در این دوره انجام شد، بی نظیر است.

 

هاشمی افزود: قول داده‌ایم تا پایان دولت، ۲۱ هزار تخت بیمارستانی تحویل دهیم، مطمئن باشید، بیش از این تعداد تخت بیمارستانی به مردم تحویل می‌دهیم.

 

وی ادامه داد: با ادامه این روند نوسازی باید کاری کنیم که هفت یا هشت سال آینده نظام سلامتی در تراز مردم ایران و انقلاب اسلامی داشته باشیم.

 

محمد آقاجانی، معاون درمان وزیر بهداشت نیز در این مراسم گفت: شرق تهران ۲,۵میلیون نفر جمعیت دارد اما فقط یک بیمارستان امام حسین(ع) در این منطقه وجود دارد که تنها باید به مردم شرق تهران خدمات رسانی کند بلکه تنها مرکز ارجاع بیماران از پاکدشت، فیروزکوه و ورامین است.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 44072
کلید واژه

تصویر

بخش های تخصصی بیمارستان امام حسین(ع) با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست