×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/02/16 - 08:26
  • بازدید : 1125
  • تعداد بازدید : 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

تشکیل دومین نشست شورای مدیران معاونت درمان با حضور معاون درمان دانشگاه

دومین نشست شورای مدیران حوزه معاونت درمان با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه در معاونت درمان برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: دومین نشست شورای مدیران حوزه معاونت درمان با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه در معاونت درمان برگزار شد.

 

در این نشست که دکتر یثربی معاون اجرایی معاونت درمان و مدیران حوزه ستادی این معاونت حضور داشتند، دکتر رحمانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افتتاح بیمارستان شهدای گمنام با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی را توفیق دیگری از روند توسعه خدمات درمانی در حوزه دانشگاه اعلام کرد.

 

دکتر رحمانی با تشکر از کلیه عوامل اجرایی و ستادی بیمارستان شهدای گمنام و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، آیت اله وحیدی گلپایگانی و شهرداری منطقه 15 تهران و حمایت های مردمی منطقه، در سال جاری علاوه بر بیمارستان شهدای گمنام، شاهد افتتاح بیمارستان در شهرستان قرچک ورامین و دماوند خواهیم بود که علاوه بر افزایش ظرفیت تخت های حوزه دانشگاه، نقش مهمی در بهره گیری شهروندان از خدمات درمانی دارد.

 

گفتنی است در این نشست پیرامون اقدام برنامه عملیاتی سال 96، فعال شدن آمبولانس های جدید، رعایت سلسله مراتب اداری در پیگیری های کارشناسان، پزشکان مقیم و برخی از موضوعات مرتبط با حوزه درمان بحث و گفتگو شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 45923
کلید واژه

تصویر

تشکیل دومین نشست شورای مدیران معاونت درمان با حضور معاون درمان دانشگاه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست