×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/11/01 - 08:51
  • بازدید : 707
  • تعداد بازدید : 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در کنگره بین المللی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون:

تقدیر از مدیر پرستاری دانشگاه بعنوان یکی از نویسندگان کتاب برگزیده "پیشگیری و کنترل عفونت در دندانپزشکی"

نهمین کنگره تخصصی و سومین کنگره بین المللی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون به همراه جشنواره انتخاب آثار و تحقیقات برتر حوزه کنترل عفونت و کارگاه های تخصصی در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار شد

تقدیر از مدیر پرستاری دانشگاه بعنوان یکی از نویسندگان کتاب برگزیده

نهمین کنگره تخصصی و سومین کنگره بین المللی استانداردهای تجهیزات پزشکی ومواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون به همراه جشنواره انتخاب آثار و تحقیقات برتر حوزه کنترل عفونت و کارگاه های تخصصی در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی : مراسم افتتاح نهمین کنگره تخصصی کنترل عفونت و استریلیزاسیون مواد و تجهیزات پزشکی با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر شهریاری دبیر انجمن خیرین سلامت و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دکتر شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو،  دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و دکتر منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

 

در جلسه افتتاحیه این کنگره و در بخش جشنواره انتخاب آثار و تحقیقات برتر، کتاب "پیشگیری و کنترل عفونت در دندانپزشکی" که فروغ مولا مدیر پرستاری معاونت درمان یکی از نویسندگان آن بود به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد و لوح تقدیر دریافت کرد.

 

در پانل "استانداردهای کنترل عفونت در اتاق عمل و CSR" نیز که در روز اول این کنگره برگزار شد، مدیر پرستاری معاونت درمان در خصوص نحوه آماده سازی لاپاراسکوپ در اتاق عمل و نحوه پیشگیری از انتقال عفونت در حین انجام پروسیجرهای لاپاراسکوپی مطالبی را بیان کرد.

 

در پایان برنامه از خیرین و پیشگامان حوزه پیشگیری و کنترل عفونت تقدیر شد. همچنین برپایی پنل های تخصصی و نمایشگاه های تجهیزات پزشکی کنترل عفونت از دیگر برنامه های این کنگره بود.

 

شایان ذکر است کنگره مذکور با حمایت دانشگاه علوم پزشکی ایران،   دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،   انجمن کنترل عفونت و مجمع خیرین سلامت کشور و با همکاری معاونت هاي بهداشت، درمان و توسعه وزارت بهداشت و سایر سازمان های وابسته در روزهای دوشنبه و سه شنبه 23 و 24 دی ماه برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 87856
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست