×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/07/20 - 11:41
  • بازدید : 1374
  • تعداد بازدید : 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری کارگاه "آموزش به بیمار" با حضور پرستاران مراکز تابعه دانشگاه در بیمارستان طرفه

کارگاه " آموزش به بیمار" با حضور سوپروایزر آموزشی،کارشناس آموزش به بیمار و پرستاران مراکز تابعه دولتی در روز دوشنبه 19 مهرماه در بیمارستان طرفه تشکیل شد

برگزاری کارگاه

روابط عمومی معاونت درمان: کارگاه "آموزش به بیمار" با حضور سوپروایزر آموزشی،کارشناس آموزش به بیمار و پرستاران مراکز تابعه دولتی  در روز دوشنبه 19 مهرماه در بیمارستان طرفه تشکیل شد.

 

کارگاه مذکور در راستای اجرایی شدن یکی از برنامه های عملیاتی وزارت متبوع  با عنوان "آموزش همگانی و بیماران" و به منظور توانمند سازی پرستاران در رابطه با آموزش اثربخش بیماران برای خودمراقبتی توسط اداره پرستاری معاونت درمان برگزار شد.

 

 در ابتدا هادی زاده کارشناس اداره پرستاری پیرامون اهمیت و ضرورت آموزش به بیمار، اهداف برنامه،فرآیند آموزش و گام های فرآیند آموزش به بیمار، موانع آموزش به بیمار، ارتباط موثر در آموزش به بیمارو مهارت های اصلی خود مراقبتی در بیماری های مزمنمطالبی را ارائه کرد.

 

 در ادامه جعفریان سوپروایزر آموزشی بیمارستان 15 خرداد به ارائه مطالبی پیرامون استراتژی ها وشیوه های آموزش به بیمار، فرآیند اجرای برنامه و دانستن محتوای آموزشی پرداخت؛ همچنین ذکاوتی نیز در مورد فرم های آموزش به بیمار و نحوه تکمیل آن توضیحاتی را بیان کرد.

 

کارگاه با انجام کار عملی و تمرین آموزش های لازم توسط مدرسین به کار خود پایان داد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 37482
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست