×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

سوال1: مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کدام است؟

پاسخ : مناطق 1،3،4،7،8،12،13،14،شمال بزرگزاره بعثت در منطقه 15 و شهرستانهای پاکدشت، ورامین  دماوند، فیروزکوه، رودهن، بومهن، لواسان

 

سوال2: درصورتی که متقاضی رمز عبور خود و همچنین ایمیلی که با آن در سامانه ثبت نام نموده را فراموش کند چه اقدامی باید صورت پذیرد؟

پاسخ : به دانشگاه مربوطه مراجعه می نماید و رییس اداره صدور پروانه ها ایمیل ایشان را تغییرمیدهد.


سوال 3: در فرآیند افزایش بخش چه درخواستهایی را می توان همزمان ارسال نمود؟

پاسخ:درخواست بخش های تفویض نشده را نمی توان همزمان با بخش های تفویض شده درخواست نمود.
درخواست های بخش بستری را نمی توان با سایر بخش ها ارسال نمود و بخش های نیازمند موافقت اصولی و قرارداد تاسیس را نمیتوان در یک درخواست ارسال نمود.


سوال4: چه زمانی باید درخواست تمدید موافقت اصولی را ارسال نماییم؟

پاسخ: دو ماه قبل از به پایان رسیدن اعتبار موافقت اصولی


سوال5:  چه زمانی باید درخواست تمدید پروانه ها ی بهره برداری و مسئول فنی را ارسال نماییم؟

پاسخ: دو ماه قبل از به پایان رسیدن اعتبار پروانه بهره برداری و مسئول فنی


سوال6: گزارش پیشرفت کار شامل چه چیزی است؟

پاسخ: مستندات پیشرفت کار مدارکی است که نشان دهنده اقدامات مثبت صورت گرفته در جهت تکمیل مراحل بهره برداری می باشد. این مدارک، مستندات خرید یا اجاره ملک، ساخت و آماده سازی فضاها، تاییدیه های نظارتی کسب شده از مراجع ذیصلاح، مستندات سفارش و خرید تجهیزات و ... را شامل می گردد.

 

سوال7: در قسمت شبکه بهداشت در درخواست موافقت اصولی کدام شبکه را انتخاب نمایم؟

پاسخ: نیاز به انتخاب شبکه نیست، ستاد معاونت درمان انتخاب شود.

 

سوال8: برای اخذ تاییدیه آتش نشانی به کجا مراجعه نمایم؟

پاسخ: سازمان آتشنشانی: تهران خیابان آزادی،خیابان میمنت

 

سوال9: جهت اخذ تاییدیه ایمنی آسانسور کدام شرکت ها معتبر می باشند؟

پاسخ: شرکتهای اعلام شده در سایت سازمان ملی استانداد ایران

 

سوال10: آدرس وزارت کار جهت اخذ تاییدیه وزارت کار کجا می باشد؟

پاسخ: تهران،خیابان سرهنگ سخائی، نبش خیابان سی تیر، طبقه اول، اداره بازرسی کار

 

سوال11: درخواست ارسالی را از سامانه الکترونیکی اداره صدور پروانه ها کجا پیگیری نمایم؟

پاسخ: از قسمت پیگیری درخواستها در سامانه الکترونیکی اداره صدور پروانه ها در قسمت وضعیت جاری

 

سوال12: شماره حساب و تعرفه فیش واریزی کجا است؟

پاسخ: در سامانه صدور پروانه ها برای هر درخواست در قسمت پایین پرداخت تعرفه 

 

سوال13: آدرس دفتر فنی دانشگاه کجاست؟

پاسخ:: تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یــمن، خیابان شهید اعــرابی، جنب بیمارستان آیت الله طالقانی، ستاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی

 

سوال14: آیین نامه موسسه را از کجا میتوانم بگیرم؟

پاسخ:: از سایت معاونت درمان و انتخاب اداره صدور پروانه در قسمت آیین نامه ها و دستورالعملها

 

سوال15: پروانه موسسه چه مدت زمانی بعد از کمیسیون صادر می شود؟

پاسخ: در سامانه الکترونیکی اداره صدور پروانه ها بعد از انجام تمام مراحل صدور پروانه، صدور پروانه به شما اعلام میشود.

 

سوال16: هر فرد در چند موسسه می تواند نماینده قانونی باشد؟

پاسخ: هر فرد فقط در یک موسسه میتواند نماینده قانونی باشد.

 

سوال17: هر فرد چند بار می تواند بعنوان موسس معرفی شود؟

پاسخ: هر فرد یکبار بصورت حقیقی و یکبار( بصورت حقوقی :یکی از اعضای شرکت) می تواند بعنوان موسس یک موسسه درمانی معرفی شود.

 

سوال18: آیا در مرحله موافقت اصولی میتوان درخواست تغییر موسس یا درخواست تغییر منطقه شهرداری را ارسال نمود؟

پاسخ: خیر در مرحله موافقت اصولی امکان تغییر موسس و تغییر منطقه شهرداری وجود ندارد.

 

سوال19: اجاره نامه ارائه شده باید بنام چه فردی باشد؟

پاسخ: اجاره نامه باید حتما بنام فرد موسس مندرج در موافقت اصولی اخذ شده باشد.

 

سوال20: تا چه مدت زمانی متقاضی پس از اخذ موافقت اصولی مهلت دارد که مکان خود را به دانشگاه معرفی نماید؟
پاسخ: ظرف مدت زمان اعلام شده در بند اول قرارداد تاسیس بر حسب هر نوع موسسه متقاضی مکلف است که ملک را معرفی و در درخواست بهره برداری  مراحل تکمیل اسناد ملک و اخذ تاییدیه نقشه ها را به اتمام برساند.

 

سوال21: هر مسئول فنی حداکثر چند شیفت کاری را میتواند بعنوان مسئول فنی تقبل مسئولیت نماید؟

پاسخ: حداکثر شیفت کاری که هر مسئول فنی میتواند تقبل نماید دوشیفت کاری متفاوت می باشد. شایان ذکر است شیفت شب معادل دو شیفت می باشد.

 

سوال22: هر فرد حداکثر چند شیفت کاری را میتواند بعنوان پرسنل همکار در موسسه درمانی معرفی شود؟

پاسخ: حداکثر شیفت کاری که هرفرد میتواند معرفی شود دوشیفت کاری متفاوت می باشد. شایان ذکر است شیفت شب معادل دو شیفت می باشد.

 

سوال23:  آدرس وزارت بهداشت کجا می باشد؟

پاسخ: میدان صنعت،ایوانک، بلوار ایوانک شرقی، خیابان سیمای ایران

 

سوال24:  موسسه حقوقی به چه معنا می باشد؟

پاسخ: به شرکتهایی مانند : شرکت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تعاونی خدمات بهداشتی و درمانی که دارای اساسنامه و روزنامه رسمی ثبت شده می باشند، موسسه حقوقی گفته میشود.

 

سوال25:  اگر متقاضی رمز خود را فراموش نمود باید چه کاری انجام دهد؟

پاسخ: به آدرس سامانه الکترونیکی اداره صدور پروانه ها مراجعه و از گزینه رمز عبور خود را فراموش نموده ام اقدام نماید.

 

سوال26:  در هر فرآیند سامانه صدور پروانه ها چگونه مدارک را بارگزاری نمایم؟

پاسخ: متقاضی مکلف است قبل از شروع هر فرآیند فایل راهنمای اجرای هر فرآیند را بصورت کامل مطالعه نماید

 

سوال27:  شرایط و استانداردهای مربوط به مکان موسسه را از کجا باید اخذ نمود؟

پاسخ: به مدیریت نظارت و اعتباربخشی و اداره ارزیابی فضاهای درمانی مراجعه نمایید.

 

سوال 28: آدرس معاونت بهداشتی دانشگاه کجاست؟

پاسخ: تقاطع خیابان حافظ و جمهوری، ساختمان قدیم وزارت بهداشت، طبقه پنجم

 

سوال 29: مرورگر مناسب جهت کار با سامانه اداره صدور پروانه ها کدام مرورگر میباشد؟

پاسخ: مرورگر فایرفاکس، حتی المقدور از تلفن همراه استفاده نفرمایید.

 

سوال 30: در فرآیند تغییر آدرس از چه زمانی میتوان مکان موسسه را به آدرس جدید منتقل نمود؟

پاسخ: پس از اخذ تاییدیه اولیه مکان و تایید کمیسیون قانونی ماده 20 دانشگاه

 

سوال 31: آدرس مکان موسسه را چگونه در سامانه معرفی نمایم؟

پاسخ: از فرآیند بهره برداری  مطابق با منطقه موافقت اصولی در قسمت معرفی مکان، محل مشخص شده برای هر قسمت آدرس در سامانه الکترونیکی اداره صدور پروانه ها 

 

سوال 32: معرفی نامه های مرتبط با اداره تشخیص هویت، سازمان نظام پزشکی و آزمایشگاه برای انجام عدم اعتیاد را از کجا بگیرم؟

پاسخ: پس از معرفی موسس/ مسئول فنی/ پرسنل در سامانه الکترونیکی اداره صدور پروانه ها در قسمت استعلام ها نامه ها صادر و قابل دانلود میباشد.

 

سوال 33: برای معرفی پرسنل کدام موسسات ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و عدم اعتیاد الزامی است؟

پاسخ: مراکز ارائه خدمات بالینی در منزل، مراکز ارائه خدمات پرستاری، موسسه فیزیوتراپی و مرکز درمان سوء مصرف مواد

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست