×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/03/28 - 08:21
  • بازدید : 459
  • تعداد بازدید : 47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ پیشتاز در "بهداشت و رفاه بین عموم مردم"

رتبه نخست "بهداشت و رفاه برای عموم مردم" در بین دانشگاه های کشور و رتبه ۳۵ بین دانشگاه های دنیا به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رسید

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ پیشتاز در

رتبه نخست "بهداشت و رفاه برای عموم مردم"  در بین دانشگاه های کشور و رتبه ۳۵ بین دانشگاه های دنیا به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رسید.

 

معاونت درمان به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر اساس رتبه بندی بین الملی تايمز در رتبه بندي « اثرگذاری دانشگاه» (University Impact Ranking) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی موفق به کسب جایگاه ۳۵  دنیا در زمینه بهداشت و رفاه برای عموم مردم بر اساس اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد شد.

 

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به سال گذشته در این هدف اساسی جهش ۴۳ پله ای داشته و از جایگاه ۷۸ دنیا در سال ۲۰۱۹ به جایگاه ۳۵ درسال ۲۰۲۰ ارتقا یافته است.

 

اين رتبه بندي به ارزيابي اثرگذاري دانشگاهها در تحقق اهداف توسعه پايدار سازمان ملل متحد پرداخته تا چارچوبي را برای نقش دانشگاهها در توسعه پايدار دنيا مشخص کند.

 

تایمز مدعی است این رتبه بندی تنها سیستمی است که دانشگاه‌های جهان را برای پاسخگویی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDGs) ارزیابی می‌کند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 93324
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست